Awarię możesz zgłosić dzwoniąc pod  bezpłatny, czynny całą dobę numer Pogotowia Wodociągowo- Kanalizacyjnego 994.
 
Reklamację usług świadczonych przez naszą Spółkę przekaż:
  • telefonicznie: 14/62-35-300;
  • osobiście w Biurze Obsługi Klienta (ul. Wodna 2, 33-100 Tarnów);
  • listownie na adres: TW Sp. z o. o., ul. Narutowicza 37, 33-100 Tarnów;
  • wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zgłoszone reklamacje zostaną niezwłocznie rozpatrzone, jednak nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia.

 
 
Jeżeli zauważyłeś, że:
 
wystąpił wyciek wody przy wodomierzu lub została naruszona plomba zadzwoń pod 994.


UWAGA! 

  1. wodomierze stosowane przez TW Sp. z o.o. podlegają okresowej legalizacji i są pod kontrolą Urzędu Miar, dlatego nie należy naruszać plomb ani tym bardziej dokonywać samodzielnych napraw i przeróbek;
  2. złącza na wodomierzu są zabezpieczone plombami TW Sp. z o.o. i nie wolno ich samowolnie przemieszczać. Samowolne naruszenie (zerwanie) plomb podlega karze grzywny do 5.000 PLN. Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 (art.28 pkt 2 ust.1 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków - tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 328).